KÖZÖSSÉGI OLDALAK KEZELÉSE

A közösségi média olyan, mint ha lenne egy újságom, csak veszteségek nélkül.

Ne maradjon le! Tartsa az őrült tempót segítségünkkel.

  • Közösségi oldalak optimalizálása
  • Minőségi posztok / story
  • Kreatív játékok
  • Hirdetés tervezés, beállítás
  • Üzleti oldal népszerűsítése
  • Csoport kezelése, adminisztrátori feladatok ellátása


Egy cég nagyon erős Facebook jelenléte növelheti a bevételét és a profitot. Az egész olyan, mint egy halastó amiben van pár millió hal. Az Ön cégének is van ott min. 10-100 ezer halacska, aki az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira harap. A céges Facebook oldal az első lépés a siker felé vezető úton és szüksége lesz rá a személyes kapcsolatok építése miatt is.

Mi elkészítjük Önnek választott közösségi oldalát,
berendezzük szépen és egyedivé varázsoljuk!

Aki nem kommunikál, az nem is létezik...

Közösségi Oldalak kezelés

  • személyes Facebook oldal létrehozás
  • céges Facebook oldal létrehozás
  • személyes Instagram létrehozás
  • céges Instagram létrehozás
  • Twitter létrehozás és kezelés
  • LinkedIn létrehozás és kezelés
  • Tumblr létrehozás és kezelés
  • Pinterest létrehozás és kezelés
  • YouTube csatorna létrehozás és kezelés

Adatok kitöltése, felvitele | Képek feltöltése | Profilkép készítés és feltöltés | Általános beállítások elvégzése | Biztonsági beállítások elvégzése | Adatvédelmi beállítások elvégzése | Idővonal és megjelölés beállítások elvégzése | Értesítés beállítások elvégzése | Mobil és követők | Alkalmazások beállításainak elvégzése | Hirdetések beállításai | Fizetések - Payment kezelése |



Miért szükséges?

  • Márkát és imázst építhet
  • Bizalomépítő, vonzó megjelenést publikálhat célközönsége számára
  • Közösséget építhet és "hypeolhat"
  • Rajongótábort és vevőket toborozhat
  • Vevőkört gyarapíthat
  • Publikálhatja a friss híreket: új szolgáltatás, akció, új termék, promóciók...

Már akár bruttó 25.000,- Ft./hó áron!


Pontos díjkalkulációért kérjen árajánlatot e-mailben!

Hirdetések kezelése

Szöveges, képes és videós hirdetéseket készítünk a Facebookra, Instagramra és a Google keresőbe, hogy növeljük a bevételét és népszerűségét.

Elkészítünk minden olyan tartalmat, amire csak szüksége lehet: cikk, poszt, nyereményjáték facebook készítés, kampány készítés, közösségi hirdetések készítés, események létrehozása...



Hatékony hirdetéseket készítünk Önnek, melyek valódi eredményeket hoznak.



közösségi oldal | közösségi oldalak | közösségi oldal kezelés | közösségi oldal létrehozása | közösségi oldal készítés | közösségi oldalak kezelése | közösségi média kezelés | közösségi média | közösségi média menedzser | közösségi média marketing | közösségi média manager |közösségi média szakértő | közösségi média előnyei | közösségi média előnyei | facebook |instagram | twitter | linkedin | youtube |  

Amennyiben ránk bízza Közösségi Oldalának Menedzselését, saját magunk készítjük el profi tudással rendelkező grafikus kollégáinkkal a márkájának, vállalkozásának legmegfelelőbb borítóképet és egyéb képi anyagokat (pl. banner, hirdetések képei... stb.).


Kérjen igényre szabott egyedi árajánlatot még ma!


A közösségi média többé már nem egy trend a cégek számára, hanem maga a valóság.
Nincs mese, be kell építeni a közösségi médiát a marketing stratégiába. A cégek életében rendkívül fontos a népszerű közösségi médiafelületeken való jelenlét. Kiváló marketing stratégiai eszköz, és sok esetben kulcstényező lehet a sikerhez. Persze, csak akkor, ha megfelelően integrálják az egyes eszközöket.


Rövid ismertető a közösségi oldalakról:

Facebook:

  • A nagyközönség számára 2006-ban nyitották meg.
  • A platform több mint 1,4 billió felhasználójának, 213 országban és 70 nyelven érhető el (2016).
  • A felületen a felhasználók szöveges üzenetek mellett kép-, hang-, videóbejegyzéseket is megoszthatnak (posztolhatnak), eseményeket hirdethetnek, valamint saját alkalmazásokat hozhatnak létre.

Instagram:

  • Az Instagram egy olyan mobilkommunikációs közösségimédia-felület, amely egyedi szűrőkkel és effektekkel ellátott fényképek és rövid videók megosztását teszi lehetővé.

  • Bár az alkalmazásba csak mobiltelefonról lehet fényképet, videót feltölteni, ezek webes profilon keresztül is visszakereshetők.

  • Az oldalon szinte kötelező elem a hashtag (#instagram), amelyet célirányosan a képek tartalma alapján illik kiválasztani. 


LinkedIn:

  • Kapcsolati háló megteremtéséhez nyújt felületet a szakemberek számára a 2003-ban alakult LinkedIn.
  • A LinkedIn több mint 313 millió felhasználóval rendelkezik világszerte. Magyar felhasználók száma fél millió fő körül mozog.
  • A LinkedIn elsősorban a kapcsolatépítésben jelent igazi előnyt, de szakmai témákban is gyorsabban értesülhetünk hírekről, információkról.

Twitter:

  • Rövid, maximum 140 karakteres üzenetek, bejegyzések (ún. twittelésre, magyarul csiripelésre) szolgál a 2006-ban alapított Twitter.
  • A platform ismeretségi hálózata egymás ún. követésén alapszik.
  • Szintén a Twitternek köszönhetjük a mentionök megszületését.
  • A hashtageket az IRC-chatprotokollnak köszönhetjük, amelyet előbb a Twitter, majd a Facebook is átvett, az Instagramon pedig szinte az indulástól alapvető elemmé vált.

BLOG:

  • A blog olyan alkalmazás, amely gyors és nyilvános publikációs lehetőséget biztosít a felhasználóknak.
  • A blogok tartalmi és formai megkötéssel nem rendelkeznek, azt általában a blogtulajdonos határozza meg. A blogok jellemzően nyilvános megjelenésük okán bármilyen internetfelhasználó által elérhetőek.
  • A blogok ún. web 2.0-s jellegét a bejegyzésekhez fűzhető hozzászólások, valamint a blogok köré szerveződő közösségek jelentik.
  • Tartalma szerinti blogok lehetnek: személyes, tematikus, elmélkedő, haverblog, blogregény, hírblog, közös blog, politikai blog, leírásblog, vállalati blog, komplex blog, spamblog.

Az Instagramon az ügyfelei ahhoz az egymilliárd fiókot tartalmazó közösséghez tartoznak, akik minden hónapban aktívak. Függetlenül attól, milyen típusú vállalkozása van, érdemes csatlakoznia a 25 millió többi vállalkozáshoz, amelyek az Instagramon keresztül érik el ügyfeleiket.

Naponta

több mint 200 millió

fiókkal látogatnak üzleti profilokat

3-ból 2 esetben

az üzleti profilt olyan felhasználó látogatja, aki nem követője az adott vállalkozásnak

Az Instagramon legnagyobb számban megtekintett történetek

harmada

vállalkozásoktól származik.

Akár az Instagramos vásárlás beállításának módja, akár az Instagram- történetek létrehozásának menete érdekli, vagy ha gyakori kérdésekre adott választ keres, segítségképpen használja ezt az eszközkészletet.

Üzletkötés az Instagram Direct segítségével

Az emberek az Instagram Directen keresztül nap mint nap keresnek meg vállalkozásokat.
A Direct lehetővé teszi, hogy az emberek a vizuális tartalmat megpillantva néhány koppintással tájékozódhassanak az általuk kedvelt vállalkozásokról.

Jelezze, hogy a vállalkozása nyitva van

Tudassa az emberekkel, hogy az Instagramon keresztül elérhető Ön: reagáljon a hozzászólásaikra, válaszoljon a közvetlen üzeneteikre, illetve ösztönözze őket arra, hogy küldjenek üzenetet az Instagram Stories funkción vagy a hírfolyamfeliratokon át.

Egyszerűen kezelheti a beérkező üzeneteket

Az Instagram már biztosítja annak a lehetőségét az üzleti profilok számára, hogy az üzeneteiket egyszerűen megszűrve megjelölhessék a fontosakat, így nem szalaszt el semmit. Hamarosan gyors válaszokat is használhat a gyakran feltett kérdések megválaszolásához.

Reagáljon gyorsan és hitelesen

Az emberek szeretnek hallani a vállalkozásáról, a termékeiről vagy a szolgáltatásairól, és további részleteket megtudni. Reagáljon hitelesen és gyorsan, hogy az ügyfeleket a tényleges üzleti műveletek (például a vásárlás vagy a boltfelkeresés) felé terelje.


Új vásárlási mód az ügyfeleinek
A "Vásárlás az Instagramon" a vállalkozását kirakattá alakítja egymilliárd fős közösségünk számára, amelynek tagjai egyetlen koppintással felfedezhetik a legkiválóbb termékeit. Az Instagram vásárlási funkciójának használatára vonatkozó tippeket itt olvashat.

Termékek kiemelése
Kiválaszthatja a megjeleníteni kívánt fényképeket, képenként akár öt, galériánként akár húsz terméket is megjelölhet, szűrőket állíthat be, és feliratokat helyezhet el a képeken - és már el is készült. Lehetősége van a piszkozatok mentésére és a bejegyzések előnézetének megtekintésére is. Itt tájékozódhat arról, hogyan állítsa be a boltját az Instagramon.

Tegye könnyen elérhetővé az árait
A vásárlásos bejegyzéseken keresztül az emberek gyorsan tájékozódhatnak a termékeid áráról és jellemzőiről akár az Instagram-képfolyamban, akár az üzleti profil "Vásárlás" lapfülén keresztül. A megfelelő bejegyzésre koppintva az emberek többet is megtudhatnak a kedvenc vállalkozásuk kínálatában szereplő, számukra érdekes termékekről.

Irányítsa az embereket a webhelyére az Instagramról
Ha valaki részletesen tájékozódott a neki tetsző termékről valamely vásárlásos bejegyzésen keresztül, a "Bolt felkeresése" elemre koppintva közvetlenül megnyithatja a webhelyét.


Tűnjön ki versenytársai közül az Instagram segítségével!

Lehet szó bármiről a történetek elmesélésétől a közzétenni kívánt tartalom kitalálásáig, ezek a - világszerte működő vállalkozásoktól származó - tartalomlétrehozási gyors tippek segítenek kitűnni az ügyfelek szemében. Mindenképpen váltson üzleti profilra, hogy a vállalkozása növekedésének elősegítése érdekében többet tudhasson meg arról, kik nézik meg a bejegyzéseit.

Tűnjön ki versenytársai közül az üzleti elemzési adatok segítségével!

Nézze meg, hogyan tájékozódik az indonéz Port Blue Shoes cipőüzlet az Instagram üzleti eszközök segítségével a bejegyzéseinek teljesítményéről. 

Tünjön ki versenytársai közül a képfolyama segítségével! 

Tekintse meg, hogy a Párizsban működő @DearMuesli miként használja saját Instagram-képfolyamát a márka megjelenítéséhez, valamint ahhoz, hogy az újdonságokat bemutassák az ügyfeleiknek.

Tűnjön ki a versenytársai közül jól időzített tartalmakkal!

Ismerje meg, hogy a Párizsban található @blooms_france hogyan hoz létre olyan, a környező világban zajló eseményekhez kapcsolódó fényképeket és videókat, amelyek érdekessé teszik a bejegyzéseiket a követőik számára.

Tűnjön ki a versenytársai közül az üzeneteivel!

Tekintse meg, hogy a Vancouverben (BC) működő @ClassyClaws miként hoz létre közösséget, illetve tartja fent a kapcsolatot a követőivel az üzenetküldésen keresztül.


Az emberek nagyon kedvelik a vállalkozások történeteit.
Naponta több mint 400 millióan használják az Instagram Stories funkciót. Közülük az Instagramot használó vállalkozások több mint fele hoz létre legalább havonta történeteket, a közösség pedig figyelemmel kíséri őket - a legtöbbször megtekintett történetek egyharmada vállalkozásoktól származik.

Négy tipp az Instagram-történetek megosztásához:

1. Próbáljon ki valami újat
Mutassa be az új termékeket, nyújts bepillantást a nézőknek a kulisszák mögé, vagy játssz a kreatív eszközökkel, például az arcszűrőkkel, rajzeszközökkel és a szavazás-matricával, hogy valós idejű visszajelzést váltson ki a történeteivel. 

2. Legyen kreatív
Keltse életre a történetét fényképek és videók kombinációjának megosztásával. Használjon a történeteken belül olyan funkciókat, mint a Boomerang vagy a Hyperlapse a figyelemfelkeltő tartalom létrehozásához.

3. Az idő Önnek dolgozik
Mivel a történetek csak 24 órán keresztül láthatók, használja ki ezt az időt villámakciók lebonyolítására, ízelítők bemutatására vagy korlátozott ideig elérhető ajánlatok nyújtására.

4. Ügyeljen a hangra
A történetek 60%-át bekapcsolt hanggal nézik meg, ezért olyan tartalmat hozzon létre, ahol a hang is legalább annyira magával ragadó, mint a látvány.


Ösztönözze cselekvésre az embreket az Instagram Stories segítségével!

Használja "A legnépszerűbbek" funkciót a kedvenc Instagram-történetei mentéséhez

Ismerje meg, hogy a londoni székhelyű @SliderCuts hogyan használja az üzleti profiljában az új "A legnépszerűbbek"funkciót kedvenc történeteinek mentésére és közzétételére a követői felé.

A történetek hozzák az üzleti sikereket

A Sao Paolóban található @CanseideserGato a Facebookon és az Instagramon is közzétesz bejegyzéseket, hogy építse a kapcsolatát a követőivel. Történetek segítségével hozzák közel a termékeiket az ügyfelekhez az eladások támogatása érdekében.

Instagram Galéria

TEKINTSE ÁT KÖZÖSSÉGI OLDALAK KEZELÉS CSOMAGJAINKAT

Facebook, Instagram és egyéb social media platformok...
Létrehozástól a napi szintű menedzselésig

BASE FACEBOOK ~ ha még nem rendelkezik oldallal

  • Facebook oldal létrehozása
  • Profil kép beállítás
  • Borítókép arculathoz optimalizálás
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltése galéáriába (10 db-ig)

BASE INSTAGRAM ~ ha még nem rendelkezik oldallal

  • Instagram oldal létrehozása
  • Profil kép beállítás
  • Instagram bio arculathoz optimalizálás
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltése (10 db-ig)

BASE KÖZÖSSÉGI OLDAL ~ bármilyen más közösségi oldal látrehozása

  • Közösségi oldal létrehozása
  • Profil kép beállítás
  • Profilra vonatkozó beállítások elvégzése
  • Személyre szabott beállítások elvégzése 
  • képek feltöltése galériába (5 db-ig)

MEDIO FACEBOOK ~meglévő oldallal is

  • Facebook oldal létrehozása*
  • meglévő Facebook oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltése galériába (30 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatások készÍtés ~ havonta)
  • 1 hónapig Facebook oldal menedzselés
  • heti 3 posztolás (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég / szolgáltatás / weboldal / webáruház hirdetés létrehozás és kezelés*

MEDIO INSTAGRAM ~meglévő oldallal is

Instagram oldal létrehozása*

  • meglévő Instagram oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltés (30 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatások készÍtés ~ havonta)
  • 1 hónapig Instagram oldal menedzselés
  • heti 3 posztolás (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég / szolgáltatás / weboldal / webáruház hirdetés létrehozás és kezelés*

MEDIO ~ EGYÉB KÖZÖSSÉGI OLDAL ~ meglévő oldallal is

  • Közösségi oldal létrehozása*
  • meglévő közösségi oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltés (20 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatások készÍtés ~ havonta)
  • 1 hónapig közösségi oldal menedzselés
  • heti 3 poszt/megosztás (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég / szolgáltatás / weboldal / webáruház hirdetés létrehozás és kezelés*

SUPERIOR FACEBOOK ~ meglévő oldallal is

  • Facebook oldal létrehozása*
  • meglévő Facebook oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltése (100 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatás készítése)
  • 1 hónapig Facebook oldal menedzselés
  • napi 1 poszt készítés (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég/weboldal/webáruház hirdetése*
  • remarketing és konverzió követése
  • kommunikáció a rajongókkal: munkaidőben

SUPERIOR INSTAGRAM ~ meglévő oldallal is

  • Instagram oldal létrehozása*
  • meglévő Instagram oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltése (100 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatás készítése)
  • 1 hónapig Instagram oldal menedzselés
  • napi 1 poszt készítés (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég/weboldal/webáruház hirdetése*
  • kommunikáció a rajongókkal: munkaidőben

SUPERIOR ~ EGYÉB KÖZÖSSÉGI OLDAL ~ meglévő oldallal is

  • Közösségi oldal létrehozása*
  • meglévő közösségi oldal optimalizálása
  • borítókép és profilkép arculatához finomítása
  • személyre szabott beállítások elvégzése
  • képek feltöltés (20 db-ig)
  • potenciális célközönség felkutatása (kimutatások készÍtés ~ havonta)
  • 1 hónapig közösségi oldal menedzselés
  • napi 1 poszt/megosztás készítés (posztok tervezése, szerkesztése, kivitelezése, megosztása)
  • cég / szolgáltatás / weboldal / webáruház hirdetés létrehozás és kezelés*
  • kommunikáció a rajongókkal: munkaidőben

Nem az a kérdés, hogy mit akarunk megtudni az emberekről? 
A kérdés az, hogy mit akarnak az emberek elmondani magukról?

Mark Zuckerberg