TUDNIVALÓK KÖZÖSSÉGI MÉDIA FELÜLETEKRŐL

Mi, mire jó? ...

Facebook

  • Havi aktív felhasználó: több, mint 2 milliárd
  • A legelterjedtebb közösségi média oldal Magyarországon.
  • A Facebook havi aktív felhasználóinak 94%-a telefonról éri el a platformot.

Ajánlott: Márka (brand) építéséhez, termékek és szolgáltatások széles körű elterjesztésére, új ügyfelek elérésére.

https://www.facebook.com/reka.foxdesign

Instagram

  • Havi aktív felhasználó: 700 millió.
  • Nők és férfiak aránya: 68/32.
  • Lehetőség van a fényképeket kicsinosítani: szűrők, effektek, feliratok állnak rendelkezésre, de a készítés helye és ideje is leírható, valamint képaláírás is adható.

Ebben általában kulcsszavakat szokás elhelyezni, a hashtag a kettős kereszt után beírt szó itt indult hódító útjára.

#hastag #instagram #foxdesign #foxgrafika

Pinterest

  • Havi aktív felhasználó: 23 millió
  • Elsősorban női látogatók

A regisztrált felhasználók témák szerint rendezhetik fotóikat saját faliújságokra (boardokra) tűzheti fel (pinelheti) az interneten talált fotóalapú tartalmakat. A faliújságokat a másik fél követheti, s az ott találtakat továbboszthatja.

Képek, grafikák megosztására szakosodott közösségi oldal. Ha vannak szép termék képei, vagy egyéb képanyagai, ezek megosztása révén rengeteg új ügyfélhez juthat el.

YouTube

2005-ben jöhetett létre az első, már közösségi funkciókat - megosztás, hozzászólás lehetőségét - is kínáló videómegosztó portál.

A YouTube-ra egy perc alatt megközelítőleg 100 órányi videót töltenek fel, ami 250 napnyi videót jelent óránként, 16,4 évnyit naponta, és 6000 évnyit évente.

A videómegosztót havonta több mint 1 milliárd felhasználó látogatja.

A YouTube-videók 80%-a az USA-n kívülről érkezik és több mint 61 országból érhető el 61 nyelven.

Linkedin

  • Havi aktív felhasználó: 467 millió.
  • Nők és férfiak aránya: 44/56.

A LinkedIn az üzleti kapcsolatok közösségi hálója, a magyar felhasználók száma félmillió felett van.

Ez üzleti jellegű oldal: a felhasználók - általában - részletes életrajzukat töltik fel, és mód van arra, hogy megjelöljék, miben tartják jártasnak magukat.

Továbbá cégeknek kifejezetten ajánlott, szinte kötelező, hogy elérhetőek legyenek a Linkedin-en.

Twitter

  • Havi aktív felhasználó: 317 millió.

Rövid, maximum 140 karakteres üzenetek, bejegyzések küldésére (ún. twittelésre ~csiripelésre) szolgál.

A felhasználók egymás követői. Akit követünk, annak a tweetjeit láthatjuk az üzenőfalunkon, ő viszont csak akkor látja a mi bejegyzéseinket, ha ő is követ minket.Ez az a felület, amely először biztosított speciális felületet a demokrácián alapuló kommunikációra.

  • Ha nincs még Közösségi oldala mi elkészítjük Önnek / Vállalkozásának.
  • Ha már rendelkezik közösségi oldallal, de nincs ideje vagy nem ért hozzá - vállaljuk közösségi oldalak kezelését.

Kérjen egyedi ajánlatot Közösségi Oldalak kezelésére!