Weboldal, a 21. század névjegye

2020.02.17

Az a cég, vállalkozás vagy szolgáltatás, amely a XXI. században nincs jelen online, az olyan, mint ha nem lenne Önnek névjegye.

Mára már megváltoztak a keresési szokások. 

Van, hogy eszünkbe jut egy korábbról ismert jó szakember, vagy vállalkozás, de ahelyett, hogy a névjegyek között keresgélnénk, ami nem biztos, hogy azonnal kéznél van, de a mobilunk vagy okos eszközünk biztosan. Így azonnal fellapozzák a böngészőt és beírják az, amit keresnek.

Ha Ön nincs jelen az online térben, akkor nem fognak rá találni, és így egy másik szakembert vagy szolgáltatást fognak választani, ha nem találják meg vállalkozását.

Nem győzzük elégszer ismételni, hogy milyen fontos jelen lenni online, megtalálhatónak lenni a Google keresőn keresztül.

Online szinte bármi eladható, és ezt sokan a legmeghökkentőbb dolgokkal próbálják ki: az elmúlt hetekben Magyarországon kavicsot, az Egyesült Államokban levegőt próbáltak eladni.

Tudom ez egy eléggé szélsőséges példa volt, de lényeg az, hogy a 21. században, aki nincs jelen az interneten az nem is létezik.

Ugyanis az emberek keresési szokásai megváltoztak, már ritkán fordul elő az, hogy helyi lapokban, hirdető újságokban vagy más "fogható" eszközökkel keresnek rá arra, amire szükségük van.

google-site-verification=cQHpAOXkRDVr7Mi8QjJGng0m-0gFNrBnZ9f61NRRh3M