Feltűnő megjelenés az Instagramon
Új az Instagramon? Tekintse át, miként állíthat be ingyenes üzleti profilt, hogyan hozhat létre tartalmakat, és hogyan használhatja az Instagramot vállalkozását fejlesztésére.
Miért érdemes az Instagramon hirdetni?
Az emberek elsősorban ihlet keresésére, illetve az érdeklődési körükkel kapcsolatos dolgok felfedezésére használják az Instagramot - ebbe a márkák és a vállalkozások tartalmai is beletartoznak.
Az emberek
60%-a
állítja, hogy új termékeket szokott felfedezni az Instagramon.
A felhasználók
80%-kal több időt
fordítottak videók nézegetésére az Instagramon.
Több mint
200 millió
instagramozó naponta legalább egy üzleti profilt meglátogat.
A legnagyobb számban megtekintett bejegyzések
1/3-a
vállalkozásoktól származik.
Fiókját egyszerűen és gyorsan létrehozhatja.
Hozz létre egy üzleti Instagram-fiókot, amellyel több információt közvetíthetsz az embereknek termékeiről, szolgáltatásairól vagy vállalkozásairól.
Első lépés: Töltse le és indítsa el az alkalmazást.
Az Instagram alkalmazást iOS rendszerre az App Store-ból, Android rendszerre a Google Play Áruházból, illetve Windows Phone rendszerre a Windows Phone Áruházból töltheted le. Ha telepítetted az alkalmazást mobiltelefonodra, koppints rá a megnyitásához.
Második lépés: Mutatkozz be nekünk.
Koppints a Sign Up (Regisztráció) pontra, add meg az e-mail címedet, és koppints a Next (Tovább) pontra, vagy ha a Facebook-fiókoddal szeretnél regisztrálni, koppints a Log in with Facebook (Bejelentkezés a Facebookkal) pontra.
Harmadik lépés: Hozz létre egy ingyenes üzleti profilt.
Az alkalmazáson belül keresd meg a beállításokat, majd görgess le a Switch to Business Account (Váltás üzleti fiókra) pontra. Az üzleti fiókban létrehozás után megadhatod a vállalkozás fontos információit (üzlet nyitva tartása, üzleti cím vagy telefonszám). Üzleti profil létrehozása
Negyedik lépés: Tegyél közzé bejegyzéseket, és kövesd a felhasználókat.
Jeleníts meg tartalmakat, amelyeket szívesen látsz hírfolyamodban a megfelelő keresőcímkék alkalmazásával, és kezdd el követni a hasonló fiókokat. Az első lépésekhez nyisd meg az Instagramot.
Ismertté teheted vállalkozásodat.
Fiókodat alakítsd üzleti fiókká az Instagramon, így részletes elemzést kaphatsz a történeteidről, bejegyzéseidről és követőidről.
Üzleti fiókkal a következőkre nyílik lehetőséged:
Valós idejű mérőszámok segítségével tájékozódhatsz arról, hogy a történeteid és a hirdetett bejegyzéseid milyen teljesítményt értek el a nap folyamán.

Megismerheted a követőidre vonatkozó elemzési adatokat, illetve tájékozódhatsz arról, hogy milyen aktivitást mutatnak a bejegyzéseiddel és történeteiddel kapcsolatban.
Megjelenítheted a vállalkozásoddal kapcsolatos alapvető információkat, pl. nyitva tartás, földrajzi hely és telefonszám.
Alakítsd fiókodat üzleti fiókká az alkalmazás fiókbeállításain belül.
Hozza létre üzleti fiókját.
Instagram-tartalom létrehozása.
Az Instagram erőteljes vizuális élményt nyújt. Ismerd meg, hogyan közvetítheted üzenetedet magával ragadó képekkel, videókkal és feliratokkal.
1. Első lépések az Instagramon
Új vagy az Instagramon? Elsőként fogalmazd meg, milyen üzenetet szeretnél közvetíteni, majd alkosd meg fiókod arculatát és hangulatát, a bejegyzéseket pedig ehhez igazítsd. További információhoz juthatsz a videó megnézésével.
2. Nézd meg, hogyan tűnhetsz ki a jó kreatív tartalommal!
Kíváncsi vagy, mitől számít jónak egy kreatív tartalom az Instagramon? Tanács: a jó kreatív tartalom mindig egyszerű. Csak kövesd azt a három kreatív irányelvet, amely minden marketingcsatornára érvényes. Ezeket az elveket megnézheted a videóban.
3. Készíts kiváló minőségű fényképeket és videókat!
Nem vagy profi fotós? Az Instagramon könnyedén készíthetsz kiváló minőségű fényképeket. Telefonod segítségével professzionális fényképeket és videókat hozhatsz létre. A videóból megtanulhatod ennek mikéntjét.
Készíts még értékesebb kreatív tartalmakat!
Az Instagram alkalmazásai segítségével egyszerűen készíthetsz kiváló minőségű fényképeket és videókat fiókodhoz.
Boomerang
Örökítsd meg a mindennapok vicces és váratlan pillanatait! Készíts magával ragadó minivideókat, amelyek újra és újra elindulnak, és megosztahtók a képfolyamban vagy a történetében. A történetekben megosztott videók 25%-a Boomerang-videó.
@alinavalitova Boomerang-videója
Hyperlapse
Felejtsd el a nagy helyet foglaló fotóállványokat és a drága felszereléseket - az Instagram saját stabilizáló funkciójával kiváló minőségű time-lapse videókat készíthet.
@habashi Hyperlapse-videója
Layout
Élje ki kreatív hajlamait: hozzon létre egyedi képeket különböző fényképek kombinálásával, forgatásával vagy tükrözésével.
/Forrás: https://business.instagram.com/getting-started?locale=hu_HU
Tetszett a cikk? Ossza meg másokkal is.
Olvasson tovább, korábbi blogbejegyzéseinkért kattintson.
Érdemes minket követni közösségi oldalainkon is, hogy elsőként értesülhessen akciónkról, újdonságainkról. Facebook, Instagram.