GRAFIKAI SZOLGÁLTATÁSOK

Elkészítjük márkájának, termékének, vállalkozásának a legmegfelelőbbet...


LOGÓ TERVEZÉS

LOGÓ KÉSZÍTÉS

A logó elsődleges szerepe és célja a megkülönböztethetőség, egyértelmű kifejezése annak, hogy egyedi és összetéveszthetetlen szereplője vagyok a piacnak.

  • Teljes körű logótervezés a vállalkozásának.
  • A kapott információk, elképzelések alapján megkeressük a tervezéshez szükséges részleteket.
  • Elkezdjük a logó tervezését. Cégformák szerint elkészítjük egy vagy több .jpg formátumban.
  • Ezeket a terveket elküldjük Önnek, amiből kiválaszthatja a legmegfelelőbbet.
  • Amennyiben szükséges, van lehetőség módosításra is.
  • Kialakítjuk olyan formátumban, ami megállja a helyét nyomtatott, illetve online felhasználásra is.
  • A fizetés előre fizetéssel (utalás vagy online kártyás fizetés) lehetséges. A végső munkát e-mailben küldjük.
  • A logó online és offline formában is megállja a helyét.

Egy jó logó komoly értéket képviselhet.


NÉVJEGYKÁRTYA TERVEZÉS

Első lépés a jó benyomáshoz!

Akár baráti találkozóról, akár üzleti megbeszélésről van szó, a jó megjelenés minden esetben nagyon fontos. Talán eszünkbe sem jut, hogy mennyit számíthat egy üzleti jellegű találkozás végén átnyújtott, szép és igényes névjegykártya az adatainkkal. A kellemes, megnyerő külső és magabiztos fellépés elengedhetetlenek, és a névjegykártya sokkal nagyobb szerepet tölt be, mint azt gondolnánk. Ha az üzleti életben helyezkedtünk el vagy ott kívánunk érvényesülni, a névjegykártya készítés elengedhetetlen, hiszen egy jó névjegykártya akár személyiségünket is tükrözheti, ám fontos figyelnünk néhány alapvető szabályra.

Mindent pontosan!

Nagyon figyeljünk az esztétikai szempontok mellett a pontosságra is! Mint már említettük, a névjegykártyán a legfontosabb adatoknak kell szerepelnie, mégpedig gondosan ügyelve arra, hogy minden szám és betű jó helyre kerüljön. Fontos, hogy semmilyen hiba ne csússzon be a névjegykártya készítés során, a kártyán jól és pontosan szerepeljen a névtől elkezdve a telefonszámon át az e-mail címig minden egyes részlet. Az igényes névjegykártya megtérülő befektetés, segíthet fellendíteni az üzletet, ezért figyeljünk az apróságokra!

A kevesebb néha több!

Könnyedén elronthatjuk, ha a jó benyomást, ha a névjegykártya túlságosan zsúfolt, feleslegesen díszes. A megfelelően elkészített névjegykártyán csupán a leglényegesebb adatok szerepelnek, melyek egyértelműen utalnak az adott tevékenységre, cégre, szolgáltatásra, a kártya maga szép és egyszerű, mindezek mellett pedig minőségi anyagból készül, átlátható és igényes.

Készíttessen igényes, szép névjegykártyát!

Ha Ön is szeretné, hogy névjegykártyája egyszerre tükrözze szakmai megbízhatóságát, komolyságát és személyiségét, akkor bátran vegye igénybe a FOXDESIGN szolgáltatásait!

Nyomdai partnerünk segítségével nem csak megtervezzük névjegykártyáját, hanem le is gyártjuk!

KIVITELEZÉS: 
Névjegykártya vágott méret: 90 x 50 mm.

Papír: a névjegykártyákat enyhén fényes felületű, erős tartású, volumenizált, magas minőségi osztályú névjegykártya kartonra nyomtatjuk. Tartás erősebb, mint az általánosan használt műnyomó papír. 
Nyomtatás: egyoldalas vagy kétoldalas, színes vagy fekete-fehér nyomtatásra is van lehetőség (az ár minden esetben ugyanannyi!). A névjegykártyákat kérheti fóliázva (fényes kivitelben) vagy lekerekített sarokkal is.


BANNER TERVEZÉS

Banner készítés weboldalára, Borítókép készítés Facebook és Instagram oldalára, Web banner készítés honlapjára / webáruházába 

Banner készítés méretek:

  • 300x250
  • 728x90
  • 336x280

A banner készítés egyik első lépései között szerepel, hogy kiválasszuk milyen típust szeretnénk készíteni. Mi a különbség a HTML5 és a GIF között? Mindkét típust támogatják a böngészők, azonban a HTML5 úgy viselkedik, mint egy külön kis weboldal egy keretben, így sokkal nagyobb szabadságot ad a banner készítőinek. Ezen kívül a HTML5 bannerek reszponzívak és mobilbarátak, valamint lehetnek videós és audiós tartalmak is bennük. 

Egyrészről ez azért nagyon fontos, mert a cégednek vagy márkádnak jó esetben van saját színe. Egy idő után a színed beépül az emberek tudatában, és ha látják ezt a szint az Ön által képviselt márka fog eszükbe jutni.


WEBDESIGN TERVEZÉS

"Az első benyomás a fontos"

Sokat hallott idézet, melyet általában egy találkozás alkalmával emlegetünk. Nincs ez másképpen akkor sem, ha a látogatónk az oldalra téved. Nagyon fontos, milyen hatások érik először, hiszen ez meghatározza az egész tevékenységét az ott eltöltött ideje alatt. Reklámozzunk bármit is, nagyon fontos oldalunk kinézete.

A webdesign szerepe:

Szükség van egy jó weblapra az igényekhez mérten, amit a lehető legszakszerűbben kell felépíteni, hogy valóban működjön. Ha meg van maga a váz, akkor jön a webdesign, ami nem csak a szépségért felel, hanem megvannak a látogatók felé közvetített meta-üzenetei is.

Mit szeretnénk közvetíteni a látogatók felé?

Ez az egyik legfontosabb kérdés, amit az oldal tulajdonosának el kell döntenie. 
A webdesign manapság szorosan igazodik a cég arculatához, hiszen magát a céget képviseli. Ha még nincs céges arculat (hiszen gyakran a cég születésével már rögtön létrehozzuk a weblapot), akkor természetesen meg kell határozni azt. Át kell gondolni, hogy a termék, vagy szolgáltatás, amit árulni (népszerűsíteni) szeretnénk milyen korosztály, vagy társadalmi rétegnek szól majd, hiszen a webdesign csak ennek a tekintetében lesz teljes.


FACEBOOK ARCULATTERVEZÉS


INSTAGRAM ARCULATTERVEZÉS


BORÍTÓKÉP TERVEZÉS | BANNER TERVEZÉS

FACEBOOK BANNER TERVEZÉS | BORÍTÓKÉP FACEBOOK

Ha a vizuális elemeket a megfelelő módon használja, az oldalát szívesebben lájkolják majd az új rajongók! A borítókép fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen a látogatóid ezzel találkoznak először. Gondoskodj róla, hogy a képanyag kellőképpen támogassa a márkádat, illetve ha rendelkezel szlogennel, szerepeljen rajta az is. Ha nem, akkor is érdemes megfogalmazni tömören a lényeget, és ezt megjeleníteni a borítóképen.

A Facebook hozott néhány szabályt arra vonatkozóan, hogy mi nem szerepelhet a borítóképen:

  • Árak, kedvezmények
  • Egyéb tartalom közvetlen elérése (pl.: "Töltsd le a weboldalunkról!")
  • Közvetlen elérhetőségek (weboldal, e-mail, postacím, telefonszám), hiszen ezekre szolgálnak a névjegyinfók
  • Utalások a Facebook felhasználói elemeire (pl: nyíl a "Tetszik" gombra)
  • Cselekvésre való buzdítás ("Szerezd be azonnal!" "Mondd el barátaidnak is!")

Elkészítjük a tökéletes bannert márkájára, termékére, vállalkozására szabva.
Egyedi, precíz és kreatív megoldásokat készítünk.

WEBOLDAL BANNER TERVEZÉS

Weboldal megnyitásakor a látogatók először a webhely fejlécével, illetve bannerével találkoznak. Ezért is fontos nagy hangsúlyt fektetni a tökéletes megjelenésre. 

A borítókép fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen a látogatói ezzel találkoznak először. Mi gondoskodunk róla, hogy a képanyag kellőképpen támogassa a márkáját, illetve ha rendelkezik szlogennel, szerepeljen rajta az is. Ha nem, akkor is érdemes megfogalmazni tömören a lényeget, és ezt megjeleníteni a borítóképen.  

BANNER KÉSZÍTÉS

Mire jók a bannerek?

  • Az ügyfélforgalom fellendítése
    A bannerhirdetések többek között arra ösztönözhetik a felhasználókat, hogy kattintsanak rájuk, és ezzel megnöveljék a hirdető webhelyének forgalmát. A hirdetések árazása történhet átkattintásai arány, a kattintások száma, a megjelenítések száma, vagy akár a webhelyen töltött idő alapján is.
  • Egy termék vagy szolgáltatás értékesítése
    A bannerhirdetések célja néha az, hogy konkrétan vásárlásra sarkallják a felhasználókat. Ilyen esetben a megfelelő kontextus és elhelyezés különösen fontos. Ahhoz, hogy a hirdetés relevánsnak tűnjön és érdeklődő közönséget érjen el, csak bizonyos témájú webhelyeken érdemes megjeleníteni.
  • Az ügyfelek figyelmének felkeltése
    Ehhez nem csak a designban kell otthon lenni, hanem alaposan utána kell járni annak is, hogy a célközönség mi iránt érdeklődik leginkább. Vannak olyan közönségek, akik a mozgalmas, színes, aktív banneranimációkra reagálnak pozitívan, és olyanok is, akiknek az elegánsabb design kelti fel jobban a figyelmét.
  • Leárazások és egyéb akciók népszerűsítése
    A különböző akciókat és különleges ajánlatokat is érdemes lehet bannerek formájában bejelenteni és terjeszteni, különösen nevesebb ünnepek (karácsony, húsvét, stb.) közeledtével.

banner készítés | banner tervezés | banner maker | web banner | web banner design | banner tervezés | banner tervezés ár | banner készítés reklám | banner készítés online | banner készítés reklám | html5 banner készítés | html5 banner készítés ár | banner készítés egyszerűen |  


ARCULATTERVEZÉS

AZ ARCULATKÉSZÍTÉS ELŐNYEI

  • Nagyobb cég benyomását kelti
    Az egységes céges arculat egyik legnagyobb előnyei, hogy akár az egyszemélyes vállalkozásokat is segít úgy feltüntetni, mintha sokkal nagyobb cégről lenne szó. Amikor az érdeklődő először találkozik vállalkozásával, és felkelti termékeivel, szolgáltatásaival az érdeklődését, akkor gyakran a következő lépés, hogy felkeresi cégét egyéb platformokon. 
  • Márkahűség, bizalom
    Manapság a rengeteg hasonló vállalkozásnak köszönhetően minden vásárlónak számtalan lehetőség áll rendelkezésére, bármit is keres. Saját cégeddel azt kell elérni, hogy amikor egyszer valaki rátalál vállalkozásodra, akkor ne csak nálad vásároljon, hanem később is visszatérjen. A kiváló arculat ebben is segítséget nyújt.
    Mivel olcsóbb egy régi vásárlót megtartani, mint egy újat szerezni, így minden lehetőséget meg kell ragadni a vásárlók megtartására. A konkurenciától úgy lehet a legjobban eltérni, ha egységes arculatot lát az érdeklődő, bárhol is találkozzon vállalkozásával. Az egységes képet, arculatot sokkal könnyebben megjegyezi a vásárló, és jobban emlékszik rá, mint ha csak egy véletlenszerűen kialakított képet kap, amikor cégével kapcsolatba kerül.
  • Megbízhatóság

    Amikor a vásárló először találkozik ezekkel a webáruházakkal, és vásárolni szeretne, akkor több szempontot is figyelembe fog venni rendelés előtt. Az egyik ilyen természetesen a termékek ára, azonban az ár nem minden, a másik fontos tulajdonság a megbízhatóság.
    Ha a vásárló nem hallott még egy webáruházról, rendelés előtt valószínűleg utánajár az interneten, hogy milyen információk állnak rendelkezésre róla. Ha egy cég nem csak webshoppal, hanem Facebook profillal, akár különálló honlappal is rendelkezik, és mindegyik hasonló arculati elemeket tartalmaz, egy téma alapján készültek, akkor ez azt jelzi a vásárló számára, hogy komoly céggel van dolga, nem egy olyannak, aki a termékek garanciaideje előtt eltűnik a beszedett pénzzel.

  • Drágábban eladható termékek

    A márkahűség, bizalom kialakulásának eredménye, hogy több pénzt lehet kérni akár ugyanazokért a termékekért. Amikor egy cégben megbízik a vásárló, akkor szívesebben fizet egy kis felárat termékeiért, mivel tudja, hogy megbízható, minőségi terméket kap a pénzéért.

  • Pl. valakinek odaadja a névjegykártyáját üzletében, vagy találkozik az érdeklődő szórólapjával, katalógusával. Utána a logikus következő lépés, hogy felkeresi honlapját, webáruházát, Facebook profilját, hogy több információhoz jusson. Ha a weboldala, közösségi média profilja hasonló a névjegykártyájához, szórólapjához, akkor anélkül is tudni fogja az érdeklődő, hogy jó helyen jár, hogy keresnie kellene az elérhetőségeket, leírást, cégadatokat.

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével.  

Az arculattervezés minden cég számára fontos, ha sikeresek akarnak lenni. A minőségi, egyedi arculat segít az ismertség kialakításában, a konkurencia megelőzésében. Sokan úgy gondolják, hogy egy logó tervezéséből áll vállalkozásuk arculatának elkészítése, azonban a logó készítése csak a kezdet, a teljes vállalkozást, az internetes jelenlétet (honlap, weboldal), a fizikai boltot, üzletet, reklámanyagokat is érdemes egy arculat alapján elkészíteni ahhoz, hogy annak minden előnyét ki lehessen használni.

GYAKORI ARCULATI HIBÁK

  • Nincs szükség arculatra
    Az első hiba, amit sokan elkövetnek, hogy úgy gondolják, nincs szükségük egységes, minőségi arculatra. Ezzel szemben az igazság az, hogy mindenkinek, aki interneten jelen van szüksége van esztétikus, minőségi arculatra, mivel valamivel meg kell fogni a látogatókat, érdeklődőket. Ha rendelkezel fizikai bolttal, üzlettel is, akkor annak hasonlónak célszerű lenni honlapodhoz, webshopodhoz, hogy az érdeklődők össze tudják kötni a kettőt.
  • Saját készítésű arculat
    A következő szint, ha valaki rájön, hogy szükséges az arculat, de úgy gondolja, hogy miért fizessen ezért, meg tudja csinálni saját magának. Ez azonban csak akkor jó döntés, ha minőségi arculatot tudsz csinálni magadnak, különben az ellenkező hatást érheted el, mint amit szeretnél. A házi készítésű, összedobottnak tűnő weboldal, névjegykártyák stb. komolytalan cég benyomását kelthetik az ügyfelekben, amit el kell kerülni.

KATALÓGUS TERVEZÉS / KIADVÁNY TERVEZÉS

Legyen szó éves jelentésről, termékkatalógusról, cégismertetőről, brand magazinról, ezek az eszközök hatékony tervezéssel nemcsak az eladásokat vagy épp a befektetéseket ösztönözhetik, hanem alakítják a cég, a márka megítélését.

Nincs két egyforma kiadvány: van, ami rendszeres megjelenés; van, ami egyszeri és megismételhetetlen; van, amely egy komplex BTL eszköztárba illeszkedik. Valamennyi más és más hozzáállást igényel, ehhez a sokszínűséghez pedig sokszínű ügynökség kell.

A kiadványterezés területén igazán sokrétű tapasztalattal rendelkezünk. A minőségi presztízs kiadványoktól - mint az éves jelentések, CSR jelentések, cég-, és termékismertetők - az eladást támogató katalógusokon, szórólapokon keresztül a márkamagazinokig.

A legfontosabbnak itt is a hatékonyságot, az információnak a fogyasztóhoz történő egyszerű, gyors és érthető eljuttatását tekintjük. Mindezt természetesen a témához messzemenően illeszkedő, vonzó képi világ megteremtésével.

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével.   

Egy valóban hatásos és hatékony kiadvány megtervezésekor szintén kutatásokra alapozott tapasztalatokra építünk.


SZÓRÓLAP TERVEZÉS / FLYER TERVEZÉS

SZÓRÓLAP KÉSZÍTÉS

  • Stílus és arculat:
    Egy jól felépített szórólap-kampány vásárlásra ösztönző hatású és új partnerekkel bővítheti vállalkozásod.
  • A szórólapjaiN visszatükröződő arculati egység pozitív képet alakít ki leendő vásárlóiBAN, emelve a cége tekintélyét, imázsát.
  • Design és precizitás:
    Arculati elemeihez illeszkedő grafikai munkát nyújtunk. 

A SZÓRÓLAP IS LEHET HATÉKONY!

A szórólap működési elve egyszerű: lap a kézbe, a célszemély pedig vagy megnézi vagy nem. A jellegzetessége, hogy lehet nagyon hatékony és lehet teljesen hatástalan is, ezért a szórólapozásnak szinte tudománya van. De erről később.

Miért szeretjük, mint reklámeszközt?

Mert olcsó és elérhető. A szórólapozás tökéletes azoknak a lokális kisvállalkozásoknak, akik ily módon képesek megszólítani az ügyfélkörüket.

A grafika döntő lehet

Ha nem csak minimális példányszámban szeretnénk szórólapozgatni, mindenképpen érdemes professzionális grafikát választani. A grafikai tervezésnek írott és íratlan szabályai vannak, illetve egy szórólap grafikai stílusa nagyban eltérhet más felületek arculatától, különösen azoktól, amelyeket az online felületeken megszokhattunk.

Ne ragaszkodjunk mindenáron a saját elképzelésünkhöz! Az jó, ha vannak ötleteink és kreatív gondolataink, de ha egy képzett grafikus szerint az elgondolásunk nem megfelelő, akkor higgyünk neki!

A sablonos, stílustalan vagy épp amatőr hatást keltő megjelenéssel rendelkező szórólapok nagyon nagy aránya a kukában végzi.

A nyomdai munka és a papírminőség is döntő

Amikor a kezünkbe akad egy szórólap, akarva vagy akaratlanul is kapcsolatba hozzuk a szolgáltatás minőségét a szórólap igényességével. Egy "szalvétára" nyomtatott szórólap finoman szólva sem a minőség szinonimája.

Lendítse fel vállalkozását, akár már holnap! 
A szórólapok nyomtatott reklámhordozók, amelyek mérettől függően tartalmazhatnak bővebb leírásokat, fotókat és egyéb grafikai elemeket. Segítségükkel gyorsan bemutathatók és megismertethetők a termékek, illetve a szolgáltatások. Rövid élettartamú anyagok révén az előállítás során az egyik legfontosabb szempont az alacsony ár. A szórólapok ára nagyban függ a papír minőségétől. 

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével. 

Jó szöveg nélkül nem megy

Az eddigiekben arról beszéltünk, hogyan ragadhatjuk meg a célszemély figyelmét, de mindez nem elég, ha a szórólap tartalmi szövegezése nem jelent kellő vonzerőt. A szövegezésnek olyan elemeket kell tartalmazzon, mint a vágykeltés vagy az akcióra való felhívás.

Ne aprózzuk el!

Noha a szórólap előállításának jellegéből adódóan megtehetjük, hogy egészen kis tétellel próbálkozunk, ez a módszer nem javasolt. A nagy számok törvénye alapján hatékonyabb megoldás egy átfogó szórólapos kampány, amely adott városban akár a márkaépítés szintjét is elérheti.

Alkalmazzunk trükköket!

Ma már bevett gyakorlat, hogy a szórólap nem csak reklámeszköz, hanem kupon is.


PLAKÁT TERVEZÉS

molinó, plakát, reklám, reklámhordozó papír

A jó plakát több, mint egyszerű reklámhordozó

Annak ellenére, hogy az elmúlt évek során az utca szerepe némileg visszaszorult a marketing terén, továbbra is elképzelhetetlen, hogy ne találkoznánk nap, mint nap a nyomtatott reklámok különböző formáival. Az tehát, hogy plakát, mint műfaj, végleg eltűnne az életünkből, képtelenség...

Plakátok szerepe napjainkban
Annak ellenére, hogy a reklámok megjelenítése terén a monitor és az online tér egyre inkább átvenni látszik a szerepet az utcáról, a plakát kommunikációs szempontból tekinthető szerepe továbbra sem feltétlenül csökkent. Ha jobban belegondolunk, az utcára kilépve nap, mint nap óriásplakátok tömkelegével, teleragasztott hirdetőoszlopokkal, és promóciós céllal felmatricázott tömegközlekedési járművekkel találjuk szembe magunkat. 

Jó plakát tulajdonságai

  • első ránézésre megmozgat, elindít valamit annak szemlélőjében
  • röviden és tömören szólva gondolkozásra vagy cselekvésre késztet
  • grafikai és tipográfiai elemek megfelelő használatával egyszerűen és lényegre törően kommunikál

Ha célja egy adott szolgáltatás, vagy egy bizonyos termék hirdetése, reklámozása.

Meggyőzés és esztétika

Plakátok fajtái: 

  • kereskedelmi plakát
  • kulturális plakát

Bármelyiket is tekintjük ezek közül, alapvetően elmondható, hogy a plakát célja a legtöbb esetben alapvetően a figyelemfelkeltés, valamint a meggyőzés. 

A jó plakát megalkotásának nem léteznek szigorú, kötött szabályai, egyetlen dolgot kell csupán megjegyeznünk. A jó plakát lehet színes, fekete-fehér, lehet kicsi vagy nagy formátumú, tulajdonképpen mindegy. A leglényegesebb, hogy nem lehet unalmas.

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével.  


CSOMAGOLÁS TERVEZÉS

A termék külseje azért fontos, mert legtöbbször (az esetek kétharmadában) ez áll a vásárlási döntések hátterében. Törekszünk arra, hogy csomagolásainkra felfigyeljenek, azok stratégiai szempontból relevánsak, frissek és megnyerők legyenek.

Feladatunk kettős: egyrészt az, hogy eladjunk bizonyos termékeket. Másrészt hogy olyasmit hozzunk létre, ami hozzájárul a márkaszemélyiség kialakításához, eléggé érdekes, vonzó és szerethető, így az adott márkának ne csak vásárlói, de rajongói is legyenek.

ZSINÓRFÜLES PAPÍRTÁSKA

Tegye még kellemesebbé a bevásárlást egy elegáns lakk hatású táskával. Terveztessen arculatát követő egyedi papírtáskát, hogy vásárlóinak a legjobb benyomást nyújtsa.

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével.   

PAPÍRTÁSKA

Épp ezért hiszünk abban, hogy amit csinálunk, az több, mint egy doboz vagy címke. A csomagolás a márka arca.

Az évek során számos kutatás erősítette tapasztalatainkat, a megszerzett ismereteket pedig folyamatosan, tudatosan beépítettük a terveinkbe, így olyan csomagolásokat tervezünk, amelyek nemcsak mutatósak, de kifejezetten eladják az adott termékeket, miközben építik a márkaélményt.

TERMÉKEK CÍMKÉZÉSE